PROFESORI ȘI CURSURI

The rise of fake news


Angela Carp
News Anchor & Digital Creator
Fake news-ul a divizat populația și a atins cote periculoase în pandemie. Riscul de a fi dezinformat a venit la pachet cu ură și resentimente pe care ni le-am purtat unii altora.
Cum s-a ajuns să fim expuși la atât de multe informații false? “Social media” este un răspuns.
Volumul de informații la care suntem expuși zilnic este uriaș iar social media a dat gratis un microfon oricui pentru a-și exprima opinia, dar opiniile nu sunt informații. Opiniile vin de oriunde, informațiile vin din surse verificate. Să putem face diferența între informație reală și informație falsă avem nevoie să ne dezvoltăm gândirea critică, să ne educăm.
Cum s-a ajuns să fim expuși la atât de multe informații false? “Social media” este un răspuns.
Volumul de informații la care suntem expuși zilnic este uriaș iar social media a dat gratis un microfon oricui pentru a-și exprima opinia, dar opiniile nu sunt informații. Opiniile vin de oriunde, informațiile vin din surse verificate. Să putem face diferența între informație reală și informație falsă avem nevoie să ne dezvoltăm gândirea critică, să ne educăm.

Khaled Mokhtar
DOP (Director of Videography)
Totul a pornit de la pasiunea mea pentru imagine cu 14 ani în urmă, când am ales acest drum, într-un mod aproape “întamplător”. Pas cu pas am învățat tehnici de iluminat, regie și post producție prin proiecte cu artiști, concerte și videoclipuri muzicale.
În ultima perioadă am avut colaborări pentru diverse evenimente business internaționale și am realizat aftermovie-uri pentru festivaluri, campanii și evenimente online.
În ceea ce privește filmarea proiectelor beauty, abordarea mea este simplă: îmi place să folosesc puține surse de lumină într-un context strategic și bine gândit. Este important să înțelegem și să simțim lumina pe care o avem la dispoziție.
Vom avea in cadrul cursului 4 capitole:
În ultima perioadă am avut colaborări pentru diverse evenimente business internaționale și am realizat aftermovie-uri pentru festivaluri, campanii și evenimente online.
În ceea ce privește filmarea proiectelor beauty, abordarea mea este simplă: îmi place să folosesc puține surse de lumină într-un context strategic și bine gândit. Este important să înțelegem și să simțim lumina pe care o avem la dispoziție.
Vom avea in cadrul cursului 4 capitole:
- Locația de filmare, lăsăm setupu-ul locației să dicteze abordarea proiectului.
- Camera, focala, setări de baza: ISO, WB, Diafragma, Shutter, Frame rate.
- Lumini, cum le alegem și care sunt variantele.
- Post producție, organizare, selecție, editare.

Camelia Petre
Scientific & Regulatory Affairs Manager
Vă invităm să descoperim împreună ingredientele cosmetice care ne ajută să ne îndeplinim misiunea de a oferi frumusețe tuturor, de ce sunt ele utilizate, precum și să discutăm despre ingredientele controversate și intens dezbătute în mediul online!

Anita Chirita
Scientific Advisor
Vă invităm să descoperim împreună ingredientele cosmetice care ne ajută să ne îndeplinim misiunea de a oferi frumusețe tuturor, de ce sunt ele utilizate, precum și să discutăm despre ingredientele controversate și intens dezbătute în mediul online!

Daiana Anghel
Abia astept să ne cunoastem!

Simona Firtat
Senior Manager Communications and Engagement, L’ORÉAL GROUPE Zona Europa
Convingerile personale sunt credinţe care au evoluat de la simple idei şi au fost alimentate, în timp, de informaţii şi de argumente. În calitate de creatori de conţinut, suntem formatori de opinie şi, într-un sens mai larg, de credinţe şi de convingeri. Avem o responsabilitate enormă pentru ceea ce plantăm în mintea persoanelor cu care intrăm în contact, deoarece modelul pe care îl promovăm este cel care va forma societatea de mâine. De aceea, este important să creăm conţinut cu bună credinţă, decenţă şi ţinând cont de principiile etice în fiecare secundă.

Munteanu Mihaela
PR & Advocacy Lead
L’Oreal Romania
L’Oreal Romania
Cât de importantă este relația content-creatorului cu brandurile? Exista viață și fără branduri? Acestea sunt întrebări pe care și le adresează fiecare content-creator la început de drum, iar noi o să venim cu variantele noastre de răspuns.
Dar, indiferent dacă ai sau nu o relație cu brandurile, cel mai important este contentul pe care îl creezi pentru comunitatea ta. Toata lumea spune că trebuie să spui povesti, dar ce se întâmplă dacă nu o faci? De ce… storytelling în orice?
Într-un moment în care planurile nu se mai fac pe 5 ani, nici măcar pe un an, ci pe 2-3 luni maximum, într-o perioadă în care totul este practic pe fast-forward te întrebi oare cine își va mai aduce aminte ce ai spus tu astăzi? Informația este uriașă, oamenii sunt bombardați cu mesaje din toate părțile și totuși reușesc să mai țină minte anumite lucruri. Când? Si de ce le țin minte doar pe unele? Pentru că… storytelling.
Pentru ca sunt atinși de anumite mesaje care le răspund anumitor nevoi pe care le au în acel moment. De aceea, credem în continuare că a spune povești nu mai e demult un moft, ci o necesitate. De felul cum reușești să le spui va depinde dacă vei rămâne în mintea oamenilor sau nu. Fii memorabil/ă și toate vor veni de la sine: și comunitatea și brandurile.
Dar, indiferent dacă ai sau nu o relație cu brandurile, cel mai important este contentul pe care îl creezi pentru comunitatea ta. Toata lumea spune că trebuie să spui povesti, dar ce se întâmplă dacă nu o faci? De ce… storytelling în orice?
Într-un moment în care planurile nu se mai fac pe 5 ani, nici măcar pe un an, ci pe 2-3 luni maximum, într-o perioadă în care totul este practic pe fast-forward te întrebi oare cine își va mai aduce aminte ce ai spus tu astăzi? Informația este uriașă, oamenii sunt bombardați cu mesaje din toate părțile și totuși reușesc să mai țină minte anumite lucruri. Când? Si de ce le țin minte doar pe unele? Pentru că… storytelling.
Pentru ca sunt atinși de anumite mesaje care le răspund anumitor nevoi pe care le au în acel moment. De aceea, credem în continuare că a spune povești nu mai e demult un moft, ci o necesitate. De felul cum reușești să le spui va depinde dacă vei rămâne în mintea oamenilor sau nu. Fii memorabil/ă și toate vor veni de la sine: și comunitatea și brandurile.

Valentin Deleanu
Senior Agency Account Strategist
Google
Prin acest curs, participanții vor afla mai multe detalii despre audienta YouTube Romania, despre cum să dezvolți conținut de calitate long & short formats. Ne vom uita la trenduri globale, locale și vom desluși misterele best-practice-urilor din punct de vedere creativ pentru a captura atenția urmăritorilor.

Roxana Gabriela Alecu
Client Solutions Manager
Tik-Tok Romania
Tik-Tok Romania
Beauty Talk sau #BeautyTok? Vezi cele mai noi Tips & Tricks care să te ajute în livrarea unui conținut de impact pe TikTok, dezvoltându-ți o comunitate activă și parteneriate de calitate. Descoperă cum să te bucuri de puterea short format videos și tool-urilor TikTok pentru a rămâne autentic, a te conecta cu audiența potrivită și a o inspira.

Facebook Representative
Dear beauty vloggers, it’s our pleasure to introduce you to the amazing and interactive worlds of Facebook and Instagram. We are prepared to explore together with you the creator’s environment, guide you through the tools you need to build good partnerships with brands, show you how to measure your impact and share tips & tricks on how to use these two social media platforms best. See you soon!

Sorin Stratulat
Expert Colorare și Îngrijirea Părului
Frumusețea înseamnă în primul rând responsabilitate fata de tine și apoi responsabilitate pentru comunitatea căreia te adresezi. Într-un peisaj din ce în ce mai divers și din ce în ce mai fluctuant în care de foarte multe ori confundăm trendurile cu lucruri esențiale este foarte important să afli care este vocea ta și cum poți folosi asta pentru a aduce un plus de valoare comunității pe care o ai. Educându-te poți face diferența!

Ioana Stratulat
Makeup artist oficial Maybelline New York Romania
Machiajul soft glam este un look inspirat de propria noastră frumusețe naturală. Soft glam înseamnă să arăți șic fără efort iar eu vă voi arăta cele mai simple, dar de efect, trucuri pentru a străluci effortlessly. Acest curs va trece prin pașii necesari unui machiaj soft glam, folosindu-ne de tehnici simple și rapide.

Paul Olteanu
Trainer specializat în neuroștiință & fondator Mind Architect.ro
Paul Olteanu activează ca Master Trainer și Executive Coach, specializat în comunicare, neuroștiință și procese de transformare. În prezent acesta dezvoltă și livrează programe de training și coaching bazate pe ultimele descoperiri din neuroștiință și psihologie, cu obiectivul de a genera transformări sustenabile la nivel individual sau organizațional.
În 2019, Paul a fost desemnat cel mai bun trainer (Gold Award) și al doilea cel mai bun coach (Silver Award) din România, la gala “L&D Awards”. Din toamna aceluiași an, Paul realizează MindArchitect.ro – un podcast despre neuroștiință și psihologie aplicate în viața de zi cu zi. În primul an de la lansare, Mind Architect a devenit cel mai ascultat podcast din România, conform datelor Spotify si iTunes.
În 2019, Paul a fost desemnat cel mai bun trainer (Gold Award) și al doilea cel mai bun coach (Silver Award) din România, la gala “L&D Awards”. Din toamna aceluiași an, Paul realizează MindArchitect.ro – un podcast despre neuroștiință și psihologie aplicate în viața de zi cu zi. În primul an de la lansare, Mind Architect a devenit cel mai ascultat podcast din România, conform datelor Spotify si iTunes.

L’Oreal internal teams
Metaverse, internet 3.0., servicii virtuale, NFTs, monede virtuale – lumea se schimbă și mediul digital capătă amploare la o scară nouă față de tot ce am experimentat până acum. Trăim într-o lume a serviciilor pe care le putem accesa la 2 click-uri distanță. Cum ne adaptăm? Ce ne sperie? Ce ne trezește interesul?

Special guests
Te-ai întrebat vreodată care e procesul din spatele materialelor video pe care le vedem în social media? Care sunt etapele prin care treci – de la concept la editul final? Care e elementul din spatele materialului care te face să te opreșți din a da scroll? O provocare extra: imaginează-ti că produsul este un parfum. Cum prezinți o experiență senzorială într-o lume digitală?

Tiberiu Arsene
DOP (Director of Photography)
La acest curs vom învăța cum să folosim cel mai important lucru când vine vorba despre imagine, iar acesta este lumina. Vom vorbi atât despre lumina naturală, cât și despre cea artificiala, le vom înțelege și vom învăța cum să le controlam.

Constantin Stanciu
Director of Operations
2Performant
2Performant
În acest curs vom descoperi împreună ce este affiliate marketing, cum funcționează, cine sunt advertiserii și afiliații, ce rezultate au și cum pot creatorii de conținut să își creeze un canal adiacent de revenue folosind o platformă de afiliere. Dezbatem best practices și ultimele trenduri din industrie.

Simona Firtat & Community managers L’Oreal Romania
Senior Manager Communications and Engagement, L’ORÉAL GROUPE Zona Europa
De la prima interacțiune cu un mesaj provocator până la o adevarată criză de imagine pot trece doar 24 de ore, iar daca mesajul vizează un subiect sensibil și puternic mediatizat la momentul respectiv, intervalul de timp scade. Din fericire, se întamplă rareori să se ajungă în acest punct. Cu informațiile și uneltele potrivite, putem clarifica încă de la început orice situație. Tu cum crezi că este indicat să procedezi când cea mai importantă este viteza de reacție?

L’Oreal internal marketing teams
Cum definești un brand, o marcă în anul 2022? Care sunt elementele pe care le avem în vedere atunci când discutăm de un brand pe care îl iubim, un ”love brand”? În cadrul acestui curs, vedem o altă față pe care brandurile o abordează.

L’Oreal internal marketing teams
În cadrul acestui curs stăm și dezbatem la o masă virtuală împreună cu echipele de marketing din cadrul L’Oreal România modul în care abordăm campaniile. Cum diferențiem vocea brandurilor într-o lume digitală?

Munteanu Mihaela
PR & Advocacy Lead
L’Oreal Romania
L’Oreal Romania
Hai să vorbim despre creativitate: ce este ea, unde o găsim, cum o întreținem și cum putem fi originali într-o lume în care este deja greu să aduci ceva nou. Invitații nostri surpriză îți vor oferi toate răspunsurile.

Mădălina Simion
Consumer & Market Intelligence Manager
Poate v-ați întrebat vreodată ce este cel mai important pentru un influencer de success, “ce trebuie să fac pentru a-mi crește nu doar reach-ul, ci și încrederea pe care oamenii o au în mine”. În cadrul acestui curs vom trece împreuna prin principalele insight-uri ale unui studiu de consumator pe tema influencerilor. Vom vedea, la ce criterii se uită atunci cand aleg să urmărească anumite persoane, ce fel de conținut apreciază, ce este specific unui influencer de beauty și nu în ultimul rând – care este profilul influencerului ideal