Despre Beauty Vlogging School
Născută din dorința de a crea o nouă comunitate educată să ofere consumatorilor informații relevante și utile despre beauty, Școala de Beauty Vlogging by L’Oréal România este singurul proiect educațional care oferă vloggerilor din această categorie traininguri și sfaturi practice, pentru a deveni creatori de conținut credibili și responsabili.

Ediția din 2019 pune la dispoziția celor 24 de cursanți selectați o coordonare constantă din partea unor mentori cu experiență (Ioana Dumitrache, Laura Mușuroaea, Special Koko și Denisa Sima), care îi vor ghida pe parcursul celor patru săptămâni de școală.

  Totodată, cele 8 cursuri ale școlii au fost concepute având la bază o puternică componentă creativă, susținută și de îndrumare tehnică pentru a permite participanților o cunoaștere 360o a beauty vlogging-ului.

Unii dintre cei mai buni profesori și profesioniști din industrie au decis să se alăture proiectului și să împărtășească informații valoroase și aplicabile în crearea de conținut video de calitate.
SCURT ISTORIC
2012
Proiectul Beauty Blogging School se lansează ca o inițiativă menită să consolideze relația cu creatorii de conținut scris.
2013
Succesul înregistrat în prima ediție dă naștere unei tradiții și Beauty Blogging School continuă.
2015
Cursurile Școlii devin mai practice, produsele grupului L’Oréal fiind puse la dispoziția participanților. Se realizează un manual de beauty blogging care servește drept sprijin teoretic.
2017
Trendurile în materie de comunicare online se schimbă, video-ul devine din ce în ce mai popular și Beauty Blogging School se transformă în Beauty Vlogging School.
2018
Beauty Vlogging School continuă cu o abordare inovatoare prin extinderea numărului de branduri implicate și colaborarea cu profesori din arii variate ale industriei cu experiență în beauty și producție de conținut foto/video.
„Mi-ar face mare plăcere să reiau această experienţă.”
„Keep doing what you're doing! Faceţi nişte lucruri tare mişto.”
„Exact ceea ce are nevoie un om la început de drum.”
„Mă motivează premiile și networking-ul.”
„Dacă ar fi măcar la fel ca ediţia trecută, mă înscriu fără să mă gândesc de două ori.”
„Premiile intermediare sunt foarte OK și mi se pare corect să fie câștigate pe baza notei primite pe tema din acea săptămână.”
„Cred că toate premiile au fost motivante, conta mult felul în care te raportai la ele. Spre exemplu, pe mine mă încânta foarte tare să câştig tutorialele pe Skype cu Ioana, mai mult de dragul de-a avea ocazia să vorbesc cu ea. Iar marele premiu cred că a fost mai mult decât motivant.”
„Să aveți în continuare aceeași atitudine faină și pozitivă, comunicarea cu noi a fost de nota 10 și ne-ați fost mereu alături cu sfaturi și răspunsuri la întrebările noastre :).”
„Chiar nu stiu ce aţi putea îmbunătăţi, a fost totul absolut genial!”
„Deja sunt motivată să mă înscriu şi la următoarea ediţie :)
Muncesc spre a evolua, ca să ma descurc și mai bine atunci.”